Black-Friday

Black-friday heeft ook een plaatsje in de agenda gekregen van menige Europeaan en Belg. Het fenomeen is overgewaaid over de Atlantische Oceaan en is het moment waarop een bedrijf alle vaste kosten zou hebben terugverdiend en vanaf nu/dan zwarte cijfers zal schrijven tot 01 januari. Winst…

Zelf relativeer ik ‘winst maken’ en bij momenten misschien zelfs te veel. Ik vraag mij namelijk af of het wel zin heeft om winst te maken als we daarbij de leefbaarheid van deze planeet als groot ruilmiddel gebruiken. 

En zo wil ik u betrekken bij hetgeen ik doe: verkennen, selecteren, organiseren en communiceren. En natuurlijk hebben deze 4 abrupte woorden een toelichting nodig:

Met verkennen bedoel dat ik bezeten ben van waterfilters en voor mijn zoektocht begeef ik mij door binnen- en buitenland, analoog én digitaal. Uit het woud aan zuiver-water-oplossingen maak ik een selectie, voor mijzelf en voor mijn klanten. Kwestie van de bomen door het bos te zien. Centraal staat hierin dat in mijn keuzes twee vragen primeren: is onze planeet hiermee geholpen en zijn mijn klanten hier werkelijk mee geholpen? De communicatie hier rond heeft ook weer een analoge én digitale kant. Van nature heb ik een voorkeur voor het analoog overbrengen van mijn vindingen: bij u aan de keukentafel bespreken welke mogelijkheden best aansluiten bij uw gezin en woonomgeving. Steeds vrijblijvend en steeds geef ik mijn kaarten bloot. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar en heb ik het graag. Neen, ik ben zeker geen hard-seller, verre van. Het zou mij helpen als ik iets van die eigenschap zou mogen toevoegen aan wie ik ben. Echter, ik durf niet, het hoort gewoonweg niet bij mij.  

En zo treft u hier achter uw Smartphone-, tablet-, computer- of zelfs TV-scherm mijn digitale informatie. Voor het eerst sinds mijn begindagen in 2008 komen we nu met een Black-Friday-aanbieding, eigenlijk omdat onze leveranciers dit beschikbaar stellen en wij u willen laten delen in de voordelen. Aanvankelijk financiële voordelen die u hopelijk bewegen om gezondheidskeuzes te maken: zuiver drinkwater uit deftige waterfilters. Dus wat houdt u nog tegen? Daar gaan we:

Onze eerste aanbieding zou u mogen uitnodigen om een Jungbrunnen 66 te laten installeren in uw keuken en daarbij geven wij u een aanvullend waterfilter kado. Een waterfilter wat bovendien geen installatie nodig heeft. Deze CounterTop is ideaal om te gebruiken op kot, in buitenverblijven of op verre vakantiebestemmingen.

De tweede aanbieding betreft een net zo spectaculair prijsvoordeel: wij installeren een Jungbrunnen 66/11 voor de prijs van een Jungbrunnen 66 Ultimate. Een voordeel van ruim 1100 euro.

Maar zoals steeds, liefst kom ik een persoonlijke toelichting geven bij u thuis. Voel u vrij mij te contacteren over deze black-friday aanbiedingen via of via mijn Belgische GSM-nummer 0495 229850.

Raphaël Claessens, zuiver drinkwater

Gerelateerde artikelen

Start to Drink
Blog

Start-to-Drink

Start to Drink, want Drink je wel genoeg? Water, welteverstaan! Nooit dorst? Je bent geen waterdrinker? Dan hoor je bij de 50% van de West-Europeanen

Read More »
After Sales en Onderhoud
Blog

Onderhoud en nazorg

NAZORG & ONDERHOUD Inderdaad, met onderstaande berichtjes val ik mogelijk in herhaling, ja ik weet het. Ze zijn echter te belangrijk om toch niet nogmaals

Read More »